Schowek Twój schowek jest pusty
Twój koszyk jest pusty ...

Kategorie

Kontakt

Opinie o produktach

Producenci

aQuapeuticBURLINGTONCatalanoEXCELLENTNovelliniOMNIRESRavon

Hity sklepowe

AQUABELL Great Arc - wanna do hydroterapii, okrągła 2-osobowa

AQUABELL Great Arc - wanna do hydroterapii, okrągła 2-osobowa

11 900,00 zł
Wymiar: średnica 160 cm  Wanna z hydromasażem, okrągła, 2-osobowa,  Zasilanie: Pompa wodna o mocy 1100W ( 1,5 KM ), System: Elex        …
Omnires HUDSON - bateria wolnostojąca, wannowa.

Omnires HUDSON - bateria wolnostojąca, wannowa.

3 690,00 zł
Symbol: HS4133, Kolor: Chrom,  Opis: Bateria Omnires HUDSON - wannowa, wolnostojąca. Kompletna z rączką prysznicową 1-funkcyjną i wężem, Zasięg wylewki od osi nogi 22 cm., Wysokość wypływu wody: 85,5 cm..…

Chmura tagów

» Dostawa - Płatność

Dostawa - Płatność

Zakupione towary wysyłamy codziennie od poniedziałku do piątku. Towar wysyłamy na terenie Polski i za granicę kraju za pośrednictwem sprawdzonych firm kurierskich t.j. JAS FBG, RABEN, DPD oraz własnym transportem.
Czas dostawy jest szacowany na podstawie dostępności wybranego asortymentu. Termin dostawy podawany jest w mailu potwierdzającym dokonanie transakcji.


WYSYŁKA: 


Wysyłka jest realizowana w dwóch wariantach:
1. Kurier DPD - przedmioty o standardowych wymiarach, paczka do 30kg.
2. Kurier  JAS FBG, RUBEN - przedmioty ponadwymiarowe i ciężkie ponad 30kg.

Koszty wysyłki:
Przesyłki ponad 30kg płatne przelewem - 120 zł (wanny, kabiny, sauny, fotele...)
Przesyłki ponad 30kg płatne za pobraniem - 169 zł (wanny, kabiny, sauny, fotele...).


PŁATNOŚĆ:

Płatność realizowana jest w dwóch wariantach:
1. Płatność przelewem na konto
2. Płatność za pobraniem
3. Gotówka przy odbiorze osobistym


nr konta bankowego do wpłat: 

PKO BP o/Opoczno 37 1020 3916 0000 0902 0023 8816




Zwroty:
Zwroty zakupionego towaru przyjmujemy do 20 dni od momentu otrzymania przesyłki. Pieniądze za zwrócony towar zostaną wysłane na podane konto w ciągu 10 dni roboczych, licząc od dnia otrzymania zwróconego towaru. Koszty zwrotów ponosi kupujący.

Reklamacje:
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu są rozpatrywane na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności kuriera. UWAGA: sprawdź zawartość przesyłki w obecności kuriera! Zwroty i reklamacje powinny być adresowane na adres podany w danych kontaktowych sklepu. Pokrywamy koszty przesyłek wynikłych z błędnej realizacji zamówienia przez nasz sklep.

 


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopgold.pl