Klienci sklepu Zrelaksujsie.eu mogą zgłaszać reklamację na dostarczone towary, które zgodnie z polskim prawem, objęte są pełną gwarancją producentów. Reklamację należy składać pisemnie za pomocą protokołu reklamacyjnego dostępnego na niniejszej stronie w postaci pliku PDF. Reklamacje składane w innej formie nie będą rozpatrywane.
Pobierz formularz
zgłoszenia reklamacyjnego.
ZASADY POSTĘPOWANIA PODCZAS ODBIORU PRZESYŁKI
Klient po otrzymaniu przesyłki sprawdza stan przesyłki (ew. uszkodzenia) i zgodność jej zawartości z dokumentami przewozowymi oraz handlowymi dołączonymi do przesyłki (zamawiane towary i ich ilości). Wszelkie zastrzeżenia odnośnie stanu przesyłki muszą być opisane w protokole niezgodności lub na liście przewozowym w obecności kuriera i opatrzone jego podpisem.
Dostarczony towar należy obejrzeć je z zewnątrz, czy nie zostały uderzone a opakowanie nie posiada zewnętrznych uszkodzeń.
Dokładne sprawdzenie zakupionych towarów znajdujących się w przesyłce Klient zobowiązany jest dokonać w terminie 2 dni od daty dostawy (kontrola szczegółowa).
Jeżeli stan przesyłki po kontroli szczegółowej budzi zastrzeżenia Klient obowiązany jest niezwłocznie po kontroli nie później niż 2 dni od daty dostawy złożyć do sklepu Zrelaksujsie.eu zgłoszenie reklamacyjne dostępne na niniejszej stronie.
Rozpatrując reklamację sklep Zrelaksujsie.eu może żądać od Klienta zdjęć uszkodzonego towaru oraz innych danych pozwalających rozpatrzyć reklamację Klienta, ale również pozwalających sklepowi zrelaksujsie.eu dojść roszczeń przysługujących mu od przewoźnika uszkodzonego towaru na podstawie umów zawartych pomiędzy sklepem a przewoźnikiem.