Schowek Twój schowek jest pusty
Twój koszyk jest pusty ...

Kategorie

Kontakt

Opinie o produktach

Producenci

aQuapeuticBURLINGTONCatalanoEXCELLENTNovelliniOMNIRESRavon

Hity sklepowe

Ravon Fresia wanna wolnostojąca 172x79 cm

Ravon Fresia wanna wolnostojąca 172x79 cm

5 300,00 zł
Wymiary: 172 x 79 x 58 cm,  Kolor: biały połysk,  Materiał: Akryl sanitarny Wanna wolnostojąca Ravon Fresia 172x79 cm   Wysokiej jakości akrylowa wanna o regularnym kształcie. Wanna wykonana jest z formowanego, sanitarnej jakości akrylu wzmocnionego…
Ravon Ambiente wanna wolnostojąca 186x83cm QualTec

Ravon Ambiente wanna wolnostojąca 186x83cm QualTec

8 490,00 zł
Wymiary: 186 x 83 x 79,5 cm,  Kolor: biały połysk,  Materiał: QualTec Wanna wolnostojąca Ravon Ambiente 186x83 cm   Wanna wolnostojaca Ravon Ambiente to kolejny produkt wykonany z materiału Qualtec* Jest to nasz najnowszy projekt, który już znalazł…

Chmura tagów

» Reklamacje

Reklamacje

Klienci sklepu Zrelaksujsie.eu mogą zgłaszać reklamację na dostarczone towary, które zgodnie z polskim prawem, objęte są pełną gwarancją producentów. Reklamację należy składać pisemnie za pomocą protokołu reklamacyjnego dostępnego na niniejszej stronie w postaci pliku PDF. Reklamacje składane w innej formie nie będą rozpatrywane. 

reklamacja

Pobierz formularz
zgłoszenia reklamacyjnego.



 

 


 

ZASADY POSTĘPOWANIA PODCZAS ODBIORU PRZESYŁKI


Klient po otrzymaniu przesyłki sprawdza stan przesyłki (ew. uszkodzenia) i zgodność jej zawartości z dokumentami przewozowymi oraz handlowymi dołączonymi do przesyłki (zamawiane towary i ich ilości). Wszelkie zastrzeżenia odnośnie stanu przesyłki muszą być opisane w protokole niezgodności lub na liście przewozowym w obecności kuriera i opatrzone jego podpisem.

Dostarczony towar należy obejrzeć je z zewnątrz, czy nie zostały uderzone a opakowanie nie posiada zewnętrznych uszkodzeń.

Dokładne sprawdzenie zakupionych towarów znajdujących się w przesyłce Klient zobowiązany jest dokonać w terminie 2 dni od daty dostawy (kontrola szczegółowa).

Jeżeli stan przesyłki po kontroli szczegółowej budzi zastrzeżenia Klient obowiązany jest niezwłocznie po kontroli nie później niż 2 dni od daty dostawy złożyć do sklepu Zrelaksujsie.eu zgłoszenie reklamacyjne dostępne na niniejszej stronie.

Rozpatrując reklamację sklep Zrelaksujsie.eu może żądać od Klienta zdjęć uszkodzonego towaru oraz innych danych pozwalających rozpatrzyć reklamację Klienta, ale również pozwalających sklepowi zrelaksujsie.eu dojść roszczeń przysługujących mu od przewoźnika uszkodzonego towaru na podstawie umów zawartych pomiędzy sklepem a przewoźnikiem.

 


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopgold.pl